- Παρασκευή, 08 Ιανουαρίου 2021

Ο Δήμος Σερρών γνωστοποιεί στους δημότες των κοινοτήτων Σερρών, Επταμύλων και Ορεινής, που επλήγησαν από τα πλημμυρικά φαινόμενα της 04-01-2021 ότι μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις αποζημίωσης.
Συγκεκριμένα, για να μπορέσουν να επιχορηγηθούν οι ιδιοκτήτες κτιριακών υποδομών(κατοικίες-επιχειρήσεις κλπ) όσο και οι επαγγελματίες για την αποκατάσταση των ζημιών τους, παρακαλούνται να υποβάλουν τα σχετικά δικαιολογητικά, εντός δέκα(10) ημερών στον Δήμο Σερρών, επί της οδού Κ.Καραμανλή 1 στον Προϊστάμενο Πολιτικής Προστασίας κ. Σαμαρά Γεώργιο, ώστε να αποσταλούν στην αρμόδια Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (Δ.Α.Ε.Φ.Κ).
Απαιτούμενα δικαιολογητικά:
1. Αίτηση Δήλωσης ζημιάς
2. Φωτογραφικό υλικό των ζημιών
Στοιχεία Επικοινωνίας
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:
Τηλεφωνικό κέντρο: 2321068900
Πρόεδρος ΔΣ: 2321068911
Διεύθυνση: 2321068912
Ταμείο: 2321068913
Προμήθειες: 2321068914
Γραμματεία ΔΣ: 2321068915
Τμήμα Πολιτισμού: 2321068917
Γυμναστήρια: 2321068918
Βοήθεια στο Σπίτι: 2321068919
Ισόγειο – Κλητήρας: 2321068916
Διεύθυνση - Email - Fax
kediser@gmail.com
Fax: 2321068909